gotta get down on friday

Håkan kliar mig i håret och hundarna dom är osköna. Det och syrrans inlägg tidigare summerar väl våran fredags/ idolkväll med dem bästa. Fattar inte hur Moa kunde ha åkt ut och missat finalen! vad händer med världen?!?!

Var på Saco-mässan idag, sjukt tråkigt och onödigt enligt mig. Kan ju liksom inte direkt bestämma mig vad jag ska göra om tre år redan nu. A satt igenom ett seminar iallafall innan jag och Meltem påbörjade en jävligt underhållande diskussion. Sen bestämde sig nån idiot för att skrämma livet ur mig och Emma och kasta en smällare typ en halvmeter bort från där vi går. Har aldrig hört emma skrika så högt och mitt hjärta slog i typ 880.

Nej nu ska jag prata klart i telefonen och sen sova. Sen får vi se vad som man kan hitta på imorgon. Känner inte för att dega hemma i sängen, men lat som jag är så kommer det nog bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0