God jul!

Vaknade kl 9 imorse efter inte alls mycket sömn men vafan jag drog mig upp ur sängen och joinade familjen för champagnefrukost. asmysigt men pigg var jag inte så jag gick och la mig igen tills kl 12. Släkten skulle komma vid 13 så bråttom blev det, platta håret, sminka mig, försökte hitta ett par hela strumpbyxor. slog in de sista julklapparna hann jag också göra :)
Pratade lite med mammsen och Syster också, dem firar ju inte jul förens imorgon så dom får vänta lite längre :)
Hade iallafall en asmysig julafton, känns otroligt att det redan har gått ett år sen jag kom hit.
Orkade inte ta så mycket bilder idag men jag är jättenöjd för mina fina julklappar.

Nu ska jag ta och ringa mamma för att se om hon har fixat lite saker medans jag väntar på att Surre ska komma hit.

Jag och min fina pappa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0