Full rulle

Uäh kan inte sova, eller har inte direkt försökt men är absolut inte trött. Har legat och surrat med idiot jimmy i 2 timmar men han dissa mig för att sova han också. Blir väll lite sons of anarchy så jag kommer upp till avslutningen i morgon.

Idag har jag,Lina och Ellan varit i farsta och fixat present till Eve som fyller år i morgon. Blev riktigt bra faktiskt! Vi drog en max också innan vi åkte hem och chilla hos Lina. Nu på kvällen har jag gjort knäck, möööms. I morgon är det skolavslutning sen ska jag och syrran äta sushi. Sen är det hem och packa, få lite julklappar sen fixa mig och dra till globen där Eve har sin 18 års fest. Ska bli riktigt kul! Får dock inte komma hem för sent eftersom jag ska vara på arlanda 4.50.

Vi hörs i morgon,pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0