8 dagar

Ligger nerbäddad i min säng och ska snart sova, måste egentligen plugga massa begrepp tills imorgon men jag pallar verkligen inte. Måste sova!

Hade en grymt bra morgon faktiskt, förutom att jag missade bussen, somnade i soffan under svenska lektionen med Amy på min ena axeln, och meltem i knät. Hade matte prov senare på dagen som förstörde hela dagen. Fikade men finaste Lisa på espresso house, var jätte länge sen vi sågs så vi satt och snackade rätt länge. hann med att julhandla lite, fick med mig en ny jacka hem också :)
Mötte syster nu på kvällen i trollbäcken och vi käkade en sen middag tillsammans på Kina restaurangen. Asmysigt faktiskt.

Mysmiddag:)


 

min finaste ängel♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0