22 December

Ligger nerbäddad i sängen och snackar med mamma på telefon, hon är påväg till flygplatsen för att hämta syster min. Flyget är försenenat lite så det lär ta sin tid.
Nu på kvällen så har jag myst hemma hos Romina med Linn och snackat en massa, har inte varit på det bästa humöret heller, vet inte vad det beror på men jag saknar min syster så sjukt mycket även fast hon bara har avrit borta i en dag. Hur fan ska jag klara av julafton, mellandagarna, nyår och alla andra dagar utan henne. Känns så tomt hemma utan henne. Känner mig grymt patetisk osv men men :)
Asså kan ni fatta att imorgon är det bara 1 dag kvar till julafton, jag har ingen julkänsla i kroppen överhuvudtaget, men jag hoppas att det blir en bra julafton och ett bra avslut på 2011

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0