2011

Tre händelser som varit bra det här året?

1. Att min fina lillasyster bestämde sig att flytta hem till Sverige igen. Utan henne är jag inte hel. Kändes så overkligt när vi bodde så långt ifrån varandra. Älskar att jag bara kan springa ut till henne så fort det är någonting, sno varandras kläder, bråka, gå ut och shoppa tillsammans, berätta allt för varandra. Hon är bäst min syster.

2. Zakynthos resan med massa underbara brudar och min fina Lina.


3. Alla tre USA resor jag gjort i år. Att ha sin mamma på andra sidan jordklotet är inte lätt, och att få spendera kvalitets tid 3 gånger om året för mig är värt guld. Jag älskar dig mamma!



4. Alla underbara kvällar och nätter med mina fina tjejor. Roadtrip med Flisan,Lucas och Johan. Min födelsedag. Midsommar på Ornö. Taconight. När jag blev attackerad av Alice på nype (va faktiskt ganska kul)
5. Att jag tog körkort!!!!!! Bästa jag gjort!!

Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Att säga hejdå till mamma på flygplatsen.
2. Att jag glidit ifrån min Mikaela mer och mer, men det ska bli bättring.
3. Att jag låtit killar ta över och gjort mitt liv till ett helvette ibland. 
4. -
5. -

Vad har du lärt dig i år?
Att man ska vara försiktig om det man har, för nästa sekund har du förlorat något som betyder mycket för dig. Att inte tro så gott om alla människor och inte lita på alla, för det finns faktiskt inte många i denna värld man faktiskt kan lita på. Tyvärr.

Blev året som du har tänkt dig?
Hade inte förväntat mig speciellt mycket. Men ja, om man bortser från allt drama. Hatar drama, även fast jag är tjej.

Vilka kläder har du använt mest?
Mina hunters

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Swedish house mafia, avicii, öööhm, inte vet jag

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Sons of anarchy (!!!), desperate housewives, 90210, entourage, modern family, lying game, pretty little liars

Vilka människor har du hängt mest med år?
Flisan,Lina,Laura,Bea,syster,Romina,Mimmi,Yamina,Emma <3

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Så många fina! Zakynthos tjejerna, romina, kulin o massa andra.

Vad är det vackraste du fått i år?
Haha vackraste? Kan man få nåt vackert? Äh, ändrar det till bästa och det är nog min iphone min macbook pro, min edblad ring från lina och min dkny klocka :)

Vad är det bästa du har läst?
Elsas mode typ de ända jag läst

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Säkert?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Vänner är väll att överdriva men gamla tränare och gamla klasskompisar

Vad var din största framgång 2011?

Mitt körkort

Bästa köpet?
Mina resor och min iphone

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, kläder, DRICKA

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Förade och åt middag med mina fina tjejer hos Felicia innan det blev utgång som spårade för vissa och lite mindre för andra. Hade en awesome natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0