inte facebook officiellt ännu

Ligger redan nerbäddad i sängen, en fredagskväll klockan 11. Partymode på 0, sovmode 100! Så kan de ju vara ibland. Men i morgon blir det andra bullar.

Idag har det varit skola, as usual. Fått massa oklara frågetecken lite mer klara, vad händer? Jag är förvirrad. Efter skolan drog jag till Flisan en snabbis innan jag åkte till Tyresö för att passa kidsen. Det blev god fredags middag här hemma framför kristallen och sen dess har jag chillat framför skärmen.

Nu ska jag ta igen ett make it or break it avsnitt jag har missat. OCH BEA, jag har lite saker to tell you. Call me tomorrow <3

I brist på bilder visar jag upp en sköning från alanya. Felicia,jag,mattias,Stephanie och Valle på robin hood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0