Debatt

Va flitig jag är, har nyss slängt ihop chokladbollar som står i frysen, följer debatten just nu på tv4 slaviskt samtidigt som jag pluggar företagsekonomi. Är man kvinna så :) Nej men om debatten, Lars Ohly och Mona Sahlin ni kan ta erat "jämställdhets samhälle" och bygga upp ett sånt någon annan stans för det är bara å gilla läget. Vi kommer ALDRIG vara likadana, leva likadant, ha samma ekonomi. Världen funkar inte så, Mona du är SNÅL.

I morgon är det FREDAG! Det innebär skola på dagen sen blir det en mysfika med Flisan. Efter det dissar hon mitt sovsällskap och byter ut mig mot Lucas. Schysst drag liksom, tur att Fredrik kommer till mig på lördag då. Om klenisen blir av med sin feber!
Nu blir det plugg, sen sova :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0