Godmorgon Sverige!

Amerikanerna ar ju kanda for att ga overboard for halloween, sa Halloween Haunt pa Kings Dominion va helt sjukt kul! Tyckte lite synd om Sami som hade ont i armen idag, eftersom jag ar ganska lattskramd sa jag holl i hennes arm sa hart jag kunde hela natten. Kuta ut ur ett spokhus gjorde jag ocksa, men det tror jag nog att vemsomhelst ocksa skulle ha gjort om det ar 3 stycken killar dar inne som jagar dig med varsin motorsag!

Nej men efter en handelserik helg sa ska det bli skont att fa en natts somn, eller ja. jag ska ju upp till skolan om 5 timmar eller sa. sa godmorgon sverige, godnatt amerika!

Söta du.
 Det finns inga ord som kan bekriva hur mycket jag saknar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0