stumpan då ♥

Här sitter jag med huvudvärk, spanska böckerna breve mig och är illamående. Inte bara för spanska provet i morgon, men mycket därför. Tur som f*n att vi delade upp spanska provet i 2 delar annars hade jag aldrig klarat av att plugga till allting. De är galet mycket man ska kunna och har inte ens bankat in hälften i huvve. Kommer inte göra det heller, jag måste sova!


Men ska sluta tycka synd om mig själv. Min lilla flisan ringde för ett tag sen och sa att hon va på SÖS. Lillen då, håller tummarna för att allting går bra! Sen låg tydligen en kompis till mig i rummet breve som också är arbetskollega med felicias mamma. Haha ja, så kan de va! Nej men krya på dig älskling!
godnatt♥
va ba tvungen å lägga ut den :D förlåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0