skäääägg

Då ligger man nerbäddad i sängen idag då, mår inge bra alls. Huvudet känns som ett stort klot, kul lagom till helgen! När man är sjuk brukar man ju alltid ligga och kolla film efter film men nej, ända sen jag vaknade har jag skrivit på mitt historia arbete. En vetenskaplig uppsats som ska vara inne nästa fredag och jag börjar få lite panik över att inte hinna klart.

För övrigt är det svinkallt ute och skinnpajen börjar bli för tunn för att användas. Vinterjacka vill jag inte heller dra på mig nu i oktober redan. En pälsväst skulle sitta riktigt fint, åh vill verkligen ha en. Måste bara hitta en fin någonstans! Zara har fått in fina har jag sett, får åka dit och kika i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0