Örebronx

Shit va trött jag är, när jag gick till badrummet för en stund sen för att duscha trodde jag att mina ben skulle vika sig på mitten. Är helt slut och huvudvärk på de!

Igår drog jag till örebro för att träffa Fredrik. Emil och han kom och hämtade mig på stationen och vi drog till garaget där dennis och johannes också var och mecka lite bil. Dom var också med i alanya, och dennis var felicias ragg så va rätt kul å träffa dom igen. Sen drog vi till fredrik och dom visade deras mongo filmer från alanya. Varannan grej dom sa höll dom för mina ögon och öron så fick knappt se hälften. Vi drog och käka pizza sen kom johannes med ännu mer alanya filmer. När alla drog kollade jag och Fredrik på surfs up, sen nån annan film och sen generation kill. Somnade vid 5. Vid 1 gick mitt tåg och var hemma strax efter 4, inte så långt att åka ändå.

Har nyss dragit upp hela min helg för felicia på telefon i detaljer. Hon är för bra, hon gör mig glaaaaa :D PUSS PÅ DIG

Kommentarer
Postat av: Sophie

Låter som en sjukt bra helg :) <3

2010-10-24 @ 19:47:10
URL: http://sophie.beldo.se/
Postat av: Fillleee

Love u!!

2010-10-24 @ 19:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0