Lördag it is

God förmiddag!
Vaknade för ca. 2 timmar sedan lagom utvilad. Käkade frulle och hoppade i träningskläderna sen vare ut å springa. Sprang strax över 3 km och det var riktigt skönt. Nu sitter jag med morgonrock och turban på huvudet och kollar kläder online. Studiebidraget sitter på kontot och det kliar smått å fingrarna. Dock är det ingenting speciellt jag vill ha, då kan jag lika gärna vänta och spara pengarna :) yeeeyee

Ikväll ska jag till Flisan, vill ha en fet godispåse och mysa ner mig i hennes soffa!
Ha en bra dag :)

rundan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en bra blogg =) vill bara fråga om ni någon gång under erat liv haft någon sorts down period, då allt känns jobbigt..Isåfall hur kom ni igenom den och har ni några tips? Tack igen för en bra blogg :)

2010-10-02 @ 16:59:49
Postat av: Emma

Nu är bloggen aktiv igen, klicka järna in och titta runt på tips och det som intresserar dig! =)

2010-10-03 @ 11:58:07
URL: http://emmajohanssonofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0