jag ger mig inte

Ligger och kollar reprisen av biggest loser sverige. Egentligen borde jag sova eftersom en spanska lektion väntar klockan 8.00 i morgon. Dessutom slutar jag skolan seeeeent. Ingen skön dag alls i morgon, men jag ska klara det med!

Idag efter skolan fick jag cykla världens omväg hem eftersom dom höll på att fälla träd på vägen så jag cyklade vell ett par extra kilometer. Hoppade i löp skorna när jag kom hem och gick ut och sprang 3.2 kilometer. Kände mig lagom hurtig! Sen drog jag ut och övningskörde med Sus, gick vell helt ok. Blev riktigt god middag och pappa gjorde efterrätt! Resten av kvällen har jag snackat med freppis :) Funfact, ja verkligen!

Nu ska jag sova PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0