GRATTIS FARMOR

Nu är jag barnvakt och kommer vara det hela kvällen. Egentligen orkar jag verkligen inte, har haft ont i huvudet hela dagen, det dunkar och ögonen värker...men vad ska man göra. Känner mig helt tjock i halsen också. Allting är bara jätte deppigt, vädret förstör hela skiten och människor med ingen medkänsla för den delan också. Fml.
Hade spanska prov i morse, kunde varken tänka eller koncentrera mig men förhoppningsvis gick det bra. Vid 12 åkte vi till naturhistoriska där jag mådde skit, verkligen skit. Trodde jag skulle svimma.

Nej vilket deppigt inlägg det blev. Ville iaf säga grattis till min älskade farmor också som fyller år idag! Hoppas du får en bra dag. PUSS






Kommentarer
Postat av: farmor

TACK min underbara tjej!!

2010-10-20 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0