Cause I had a good day

Nu har jag krypit ner i min sköna säng och ska strax stänga av alla apparater för att sussa. Har i och för sig sovmorgon i morgon så det är ingen brådis att somna.

I morse vaknade jag hyfsat tidigt, jag och Felicia käkade frukost sen gick vi ut på en lång powerwalk. Jag gick i mina nya easytone skor också och kan säga att min rumpa kommer vara öm i morgon! Det är den redan, hela baksidan. Annars idag har jag pluggat som en tok, har gått igenom all spanska och det verkar chill inför provet på tisdag. Senare drog jag och pappa ut och övningskörde, vi hämtade upp mat hos kinesen också, mumma!

I morgon är det skola och plugg som gäller. SOVGOTT



rundan jag och felicia gick, lite mer än 7 km



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0