Big daddy

Tjoheeeej! Long time no see, nej inte riktigt men nästan. Shit va dåliga vi är på att uppdatera, får snart lägga ner bloggen!

Aja, igår efter skolan åkte jag in till stan för att möta Joel. Han var i Sverige under veckan så då passade jag på att gå ut och äta middag med honom och snacka lite skit. Var supermysigt! Vi gick till NK och shoppade lite åt mamsen sen åt vi middag på en italiensk restaurang på kungsgatan. Sen blev jag även lite firad, jag fyller ju år snart och hade önskat mig 2 saker från USA som jag fick. En hårddisk och ett par easytone reebok skor. TACK MAMMA OCH JOEL!

Idag hade jag en lektion i skolan sen drog jag till handen och luncha med Flisan och Garmii innan jag drog till Amalia för att piffa till min frilla lite. Hon klippte och slingade och det blev verkligen asbra! Är hur nöjd som helst, vi tog mer än 10 cm på längden så de är mycket kortare nu är innan men jag gillar det!
I morgon ska jag till tyresö ishall för att kika lite på elitserien, skoj!

Sovdags nu, PUSS



Kommentarer
Postat av: Alexandra

see you there! ;)

2010-10-16 @ 09:47:50
URL: http://kiisch.blogg.se/
Postat av: Bea

bild på håret för fan!

2010-10-16 @ 11:13:09
URL: http://thejerkoffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0