Silly Bandz

Något som är väldigt populärt här i USA är sillybandz. Var och varannan människa här borta går runt med armen full av silly bandz. När Felicia visade mig dom tyckte jag det var det töntigaste jag sett. Det är alltså armband som har olika former, till exempel elefant, peace märke, gitarr och allt möjligt och formen förloras aldrig. Aa det är svårt att förklara men se nedan på bilderna. Dom kommer i 12- pack och 24- pack och i olika kategorier. Tex : zoo, sea, basic, western, alphabet, beach etc. Även fast jag tycker de är skit nördigt ska jag iaf köpa med mig ett pack hem. Mihi.

 


Kommentarer
Postat av: MKA Import

Hej! Vad kul att du har upptäckt Silly Bandz! Dessa säljs fr.o.m idag i Sverige via mitt företag och går att köpa på Tradera. Gå in på Tradera och sök på "Silly Bandz" så hittar du. Finns endast en modell idag, men fler är på väg! :)

2010-07-29 @ 12:45:10
Postat av: Fredrik

Hej!



Sveriges roligaste leksaksbuti på nätet www.bamba.se :-) är så vitt vi vet först i Sverige med Silly bands. Dom finns tillgängliga från 2 Augusti. Går man med i Facebook sidan kan man få gratis med lite tur Mvh //Bamba

2010-07-29 @ 14:43:32
URL: http://www.bamba.se
Postat av: Moa

Jag köpte mina i våras i Sverige. Finns inte så många ställen, men man kan köpa silly bands på <a href="http://www.bandz.se" rel="nofollow">www.bandz.se</a>

2010-08-25 @ 12:05:14
URL: http://www.bandz.se
Postat av: Silly Bandz Europe

Hej och tack för att ni stödjer originalet Silly Bandz från USA. Vi har nu skapat en europeiska Facebook sida: Silly Bandz Europe. Kolla där för att få alla uppdateringar ang. Justin Bieber Bandz, andra nya produkter som vi rutinmässigt lansera här i Sverige och runt hela Europa. Välkomna och ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0