Poooorch on fijaah

Jag sitter och försöker dra bort hudflisor i mitt ansikte. Jag ser inte klok ut...jag har vita fläckar i hela fejjan och hudflikar här och där som står rakt ut. Icke ruuuligt :( Jag ska gå och raka bena snart och sen sova.

I eftermiddags åkte jag,syster och mami in till Patomic mills för att shoppa lite. Jag hittade en kjol och en tröja från Hollister. När vi kom hem vid 11 och skulle grilla så blev det inte så lyckat. Jag och felicia hör att någon skriker där nere så jag springer ner ut på verandan och kollar vad som händer. När jag kom ut var det stooooor kolsvart rök som täckte hela verandan och jag kunde varken se eller andas överhuvudtaget. Jag sprang ner till garaget och där stod Mamma,Samantha och Stoffe helt chockade. Tydligen hade något med gasen hänt och börjat brinna skit mycket så dom hade stått där och sprutat med brandsläckarn. Mamma var täckt med vitt pulver från brandsläckaren. Haha lyckat! Så vi fick dra till donken och handla middag, påvägen dit var vi nära att krocka med rådjur. Not our day!

Nu ska vi försöka sova iallafall. Puss hej!

När vi var i patomac mills gick vi in till ett frozen youghurt ställe. SKIIIIT GOTT! Man fick göra sin egen glass själv, man gick runt i olika stationer och valde smak på glass, topping, frukt och massaaa. Farligt gott! Min är iaf den nyttiga med jordgubbar och kiwi =)
Mamma smygfotar på forever21...
Glaaaada efter lite shopping
Den här kjolen köpte jag...ser ut som en anka på bilden...lagomt fint sådära.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh USA!!!

2010-06-30 @ 11:46:53
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0