Im think imma go cry in the bathtub

Sitter på hotellrummet just nu med Samantha, Stoffe och mamma...och felicia...ligger i badkaret. Fråga mig inte varför men hon är lite...arg...haha.
Hela dagen har vi varit i pentagon och shoppat, fick med mig två fina klänningar, ett spetslinne och en ring. När vi kom hem vid 7 packade vi sen satte vi oss i bilen påväg till Virginia Beach. I morgon ska vi upp tiiiiiidigt och ligga på stranden hela dagen. MYSHIGT. Orkar inte skriva, har skit ont i huvudet och alla sitter och garvar....känns som om jag missar något. BYE
Igår kväll satt jag och syrran ute och spelade kort hela kvällen
Sen körde vi runt på fyrhjulingen i solnedgången
Haha glad chey
Pentagon mall, huuuuuuuge
syster <3
Min nya ring från forever21
Alldeles nyss
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0