Expedition: packa

Mitt plan går 14.55 i morgon från reagan airport. Landar tidigt på morgonen på torsdagen. Mellanlandar i New york och lär behöva kuuuuta till nästa plan. Aja, just nu är mitt problem att packa. Finns inte en chans i världen att jag kommer få med alla prylar jag har här. Det viktigaste är iaf mina priser och det jag har shoppat...resten får jag hämta senare :)
Ja, ni ser ju själva hur mycket prylar det är...
...visste inte vart jag skulle börja
Tillslut fick jag lite ordning iaf, men nu är väskorna fulla...ska försöka pressa ner lite grejer till.
Det här har jag INTE fått ner ännu...men det MÅSTE MED! Mamma ska hjälpa mig att packa ner det i morgon så det inte går sönder. Mitt fina SM-glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0