Dresses

När jag är här i USA har vi gått igenom aaaalla mina saker. Rensat och slängt en hel del, gett bort grejer till syrran etc. Och idag kom vi till alla konståkningsklänningar. Ja, dom jag har kvar. Ångrar att jag har sålt vissa klänningar, speciellt den orangea! Här är dom vi har kvar iaf (utom den vita jag har i Sweeeeden).

Haha min "rosa-pantern-dräkt". Jag och min tränare Catrin började på ett spanskt program och då beställde vi den här dräkten. Sen bytte jag tränare och bytte program. Ja, en svart/röd dräkt passade ju inte direkt till rosa pantern. Nu har någon i Österåker den här dräkten.
Åh, minnen! Åkte i SASK med den här dräkten. Nu har nån i Haninge den här. Saknar den! :(
Felicias tredje riktiga tävlingsdräkt. Skitsöt var hon med ett program koreograferat av Evelyn Kramer och Andrew Naylor.
Min dräkt jag hade på mitt första SM. Med guldskenor och allt =). Åkte till Independence day koreograferat av Mimi Wacholder.
Älskade den här dräkten! Åkte till ett sommarsonat av Robert Wells. Hade den här på SM också. Koreograferat av Andrew Naylor.
Felicias tinkerbell program, älskade både programmet och dräkten! Koreograferat av Katarina DeBourg.
MIN FAVORIT OF ALL TIMES! Åkte till Aladdin koreograferat av Katarina DeBourg. Nu har Tussen den :)
Den här hade jag till mitt jugoslaviska program. Kommer ihåg att både jag och Lina hade vita klänningar samma år när vi tävlade mot varandra. Tur att jag hade min i mitt korta och hon sin i sitt långa ;) Programmet var koreograferat av Katarina DeBourg och Issa :)
Mitt bond program. Koreograferat av Katarina DeBourg och Anette Craas.
Felicias gööörsnygga dräkt till hennes spanska program. Koreograferat Jill Jackson.
Åkte till...kommer inte ihåg. Haha var iallafall mitt junior korta förra året. Tävlade bara La Jolla och California championchips i den här. HATADE DRÄKTEN BTW.
Felicias skitballa catsuit! Hon åkte till beetle juice koreograferat av Tatyana och Roman.

Kommentarer
Postat av: LadyBird

Fin blogg! :) häftigt allt de där med konståkningen! ;D

2010-06-22 @ 15:58:33
URL: http://onmyhanger.blogg.se/
Postat av: stina

jag har den där klänningen som du visade på andra bilden:) fast jag har ju slutat på konståkning nu så jag använder den inte.

2010-06-24 @ 00:13:54
Postat av: stina

tredje*

2010-06-24 @ 00:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0