Shout it from the rooftops

Sitter har lite smatt irriterad.

Jag som ar sa smart fick plotsligt for mig att jag skulle ga ut och springa, kanske inte ar sa bra att gora knappt 4 manader efter en hoftoperation, och efter att ha varit pa kryckor i 10 veckor. 
Long story short, nu sa sitter jag har med en stor fet ispase pa hoften. Bra jobbat Felicia!

Sen sa nar jag rakade benen sa skar jag av en tjock javla skinflik och nu sa vagrar det sluta bloda,och nar man ar pa ett sant daligt humor, sa blir det minsta lilla sa himla jobbigt.
Som bara den lilla saken att jag inte kan se Love Generations musikvideo for att den ar blockad i USA. arghh!!!!

Sorry, jag ska sluta klaga nu, life's good right?

  



Kommentarer
Postat av: Mikaela

till en stad utanför Venedig (kom inte ihåg vad den hette) sen ska vi till Venedig också :)

2010-07-08 @ 19:44:28
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Farmor

Var rädd om dig "skruttan" Love farmor

2010-07-09 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0