@ the nail salon

Flisan och jag gick till nagel salongen för att boka tid för att fixa mina naglar...

Jag- Hej, jag skulle vilja boka en tid för att fylla i mina naglar
Nagel tanten (kines) - Du ha tid ida?
Jag - Nej, jag vill boka en tid
Nagel tanten - Vad du heta? Vilken tid du ha idag?
Jag - Nej, jag vill BOKA en tid!

Tillslut fick jag en tid på lördag...

Jag - Tar ni bort mina gamla naglar då eller fyller ni i naglarna?
Nagel tanten - Ja
Jag - Tar ni bort dom eller fyller i?
Nagel tanten - Ja
Jag (lite lätt irriterad) - Så ni tar INTE bort naglarna?
Nagel tanten - Ja

Fick ju spader på henne. Oh well, får hålla tummarna för att jag får fransk manikyr på lördag.


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Haha jag skulle också bli irriterad. Men blev de fina? = )

2010-07-20 @ 21:22:56
URL: http://nye.blogg.se/
Postat av: nicolina

sv: Japp det är toppen ; D sj?

2010-07-21 @ 08:37:37
URL: http://nye.blogg.se/
Postat av: Mami

Only tjeeee dollllaaaj...U have boyfiend :)

2010-07-21 @ 15:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0