Mike n Ike

Har ju inte bloggat sen jag kom hem från USA men tänkte bara säga att jag lever! Dock saknar jag Mamma, Felicia och Stoffe skit mycket. Så jobbigt att dom ska vara så långt borta...hoppas jag får se dom snart igen!
Flygresan gick jätte snabbt vilket var skönt...flög med Sofi Fahrman...de ni. Hon satt på raden breve mig. However, papi kom och hämtade mig och när jag kom hem rev jag upp allt innehåll i väskorna på sängen. Sov lite sen kom Felicia och vi bakade. På kvällen drog vi till henne dit Bea och Laura kom också, myyyyys!!! Idag har vi solat och badat hela dagen (dock med en handduk över ansiktet). Ikväll, vad händer ikväll? Det återstår att se...

Pappa och jag sitter och äter upp mitt godis i solen, de e gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0