Like you're cooler than me

Hejhejheeeeej :D
Ligger i sängen och ska snart sova, ska upp 20 över 6 i morgon. Jobb på dalarö, wohoo.
Ända sen jag kom hem från USA har jag varit med Flisan, vi har mest solat och badat. Äntligen ser jag normal ut i ansiktet och kan visa mig i allmänheten igen. Har någon lite fläck kvar men det ser myyycket bättre ut!

Syster ringde tidigare, dom är på VA beach och solar och badar och firar 4th of July. AVIS! Miss you guys.
Nu måste jag sova så jag orkar upp i morgon!
Puss och kram

Saknar dig sis

Kommentarer
Postat av: nathalie

Tack, vad snäll du är!

Allt är bra med mig. Är allt bra med dig? :)

2010-07-11 @ 01:21:35
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0