I will survive

Ledsen för att det är sommar och dålig uppdatering vaaa...syrran har inte heller varit bra på bloggfronten. Men när jag inte har jobbat har jag försökt njuta av det underbara vädret. Eller det är inte lika underbart med 35 grader inomhus så man får sova med alla dörrar öppna...klibbigt och varmt TJA!


Idag har jag jobbat, ganska intressant eftermiddag. Kom in ett helt team på 20-30 pers från Tyskland,Frankrike,Italien, Spanien och Sverige. Det var en tysk modell agentur som är i Sverige och fotar för en katalog. 20 våfflor tack...liksom va? Bara ställa sig där å grädda massa, men sen efter 20 gräddade våfflor och 600 spänn ville dom bara äta 11 våfflor så vi fick ringa Emelie och Oskar så käka vi alla upp våfflorna. Sen kom det in en Italienare från modell agenturen och sjöng för mig "First I was afraid, I was petrified, kept thinking I could never live without you by my side". Snygg var han också, blont hår och kom cyklandes i bar överkropp. Rätt nice sådära.

Bjuder på lite bilder från dom senaste dagarna...

Gla tjej på jobbet
Förvirrade tjejer på jobbet
Laura,felicia,robin och jag stekte några timmar på scweitzerbadet.
Schysst sova ställning
PosarN
Hej-jag-heter-Bea-och-jag-gillar-mig-själv

Kommentarer
Postat av: bea

oj vad litet huvud jag har då

2010-07-18 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0