Flying high.

Igar sa akte jag in till woodbridge och traffade Paulina och Stephy. 
Det va jattekul att se dem igen, jag tror sista gangen vi traffades var for 4 manader sen, vi hade verkligen mycket catching up to do. 
Nar jag kom hem sa sov jag i 2 timmar och sen nu pa kvallen sa har det varit PLL maraton pa ABCfamily, sa jag har legat bankad framfor tvn:)  

Imorgon sa kommer byggjobbarna och borjar bygga pa poolen, ah jag langtar tills den blir klar! 
Ah vad jag saknar cali nar jag ser den har bilden!

Nej nu sa blir det en nattrunda till donken med Chris och Samantha och sen soovva:)


Kommentarer
Postat av: caroline

Jag behöver din åsikt! Tycker du att jag ska börja med Veckans blogg i min blogg och kommer du isåfall anmäla dig? :)

2010-07-14 @ 17:24:00
URL: http://carolinejohnsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0