Felicia Erika Blohm

Jag saknar dig så otroligt mycket, du är min andra halva och det suger big time att ha dig på andra sidan atlanten. I förrigår var vi med varandra, skrattade och hade kul...nu sitter vi i ett varsitt land. Men jag vet, jag känner på mig att snart träffas vi igen. Snart så!
Du är en av de starkaste personerna jag känner. Du har haft sån otur de sista året men ändå har du klarat dig galant. Efter en armoperation och en höftoperation inom loppet av ett år har jag inte ens hört något klagomål från din sida what so ever. Du hinner inte ens bli helt återställd efter ena operationen förrns det är dags för den andra. Jag beundrar dig så otroligt mycket och du är den störste kämpen jag känner. Snart är allting bra ska du se!

Jag älskar dig så ofantligt mycket och saknar dig mer än du anar!
<3
/Syster Beee


Kommentarer
Postat av: Felicia

Bea, jag alskar dig!

Jag hoppas verkligen att vi ses snart!



saknar dig redan assa! <3

2010-07-03 @ 16:34:42
URL: http://sistersofglory.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ni är så fina <3

2010-07-05 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0