Dalarö

Jag är baaaaamsetrött! Jag sov tre timmar i natt och har varit hemifrån i ca. 14 timmar. Snacka om att jag är död nu! Nu är första arbetsdagen avklarad iallafall och den gick bra faktiskt. När vi kom dit hade dom introduktion i 3 timmar. Aa dom skulle ju egentligen inte ha haft det men Hampus insisterade i att visa oss hur man tömmer båtar på bajs och i samma veva tar det stopp i tanken så vi sitter där på båten i 2 timmar och gör naaada. Tillslut fick vi gå så jag och Bea drog och käka tacobar sen till henne och sov en timma på soffan innan jag skulle iväg och jobba igen. Det gick bra i våffelstugan, var till och med bättre på att grädda våfflor än min handledare, DE NI! Och man har en skit rolig arbetspartner också vilket är awesome!

I morgon ska jag och Robin jobba i hamnkontoret...hoppas vi slipper tömma båtar på kiss å bajs. Men ärligt talat, jag är helnöjd med mitt jobb. Mitt ute i skärgården och de är toppenväder. Det är awesome!
Puss på er

Här jobbar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0