:)

Sitter ute pa altanen och ater grillspett med resten av familjen, jag borde igentligen sitte inne pa rummet och plugga men det ar sa otroligt varmt och skont ute sa har sent pa kvallen.  

Hela forra veckan va jattestressig for mig, har redan haft 2 prov och jag orkade bara inte blogga, men jag syster har gjort ett okej jobb med att uppdatera flitigt:)
Letade runt i lite butiker idag i bade Leesburg och Fairfax, man blev nastan ledsen nar man sag alla host/vinter klader som redan hangde inne i affarerna.
Imorgon blir det tandlakaren:(
Ajuste, jag fick ett enormt tranings sug idag, kande typ for forsta gangen att jag saknar att trana!

Ett par converse fick folja med hem.

Jag saknar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0