The day with a big D

Bröllopet, aa. Jag finner inga ord att beskriva hur vackert det var. Det kunde inte ha blivit mer perfekt. Pappa och Susanne blev vigda på stranden, i samma veva döpte vi även Noa. Allting var så himla vackert! Med vänner till min pappa jag vuxit upp med och Susannes vänner och släkt jag nyss lärt känna. Alla underbara människor! När man kollade runt stod alla med tårar i ögonen. Efterfesten var även den väldigt lyckad. God mat, mycke snack, skratt och framförallt DANS! Vid 3 kom vi i säng efter 15 timmar på Tornlunden.

Om ni läser det här pappa och sus, ni ska veta att jag är så otroligt glad för eran skull. Jag ser lyckan lyser i era ögon och jag har aldrig sett dig pappa så lycklig i hela mitt liv. Det står kärlek över hela er! Ni var så otroligt vackra igår och kan säga att jag var inte den enda som var känslosam och grinade. Ni båda är så fina människor och jag älskar er båda!!


Sådärja, nu kommer en liten bildbomb :)

Dagen innan...mycket fix på tornlunden
Glupsk tjej
Lene och Noa <3
Kusiner <3
Mingel
Lene och Vanheden a.k.a JOCKE
Anneli och Klabbe
Så vackra!
Noa döps
Jag har en väldigt vacker styvmamma
Susanne och Pappa kom i häst och vagn
Champange
Söta Jenny och Eve
MAAT
Brudparet skär tårta
Vi blev matade med tårta av Klabbe å Jocke
Trötta tjejer någon gång inatt

Kommentarer
Postat av: bea

2010-08-01 @ 22:44:11
Postat av: bea aka ivrigtjej93sområkarklickapåskickaknappen

a men jag gråter lite om det är okej

2010-08-01 @ 22:44:45
Postat av: Pappsen

Åh vad fint du skriver hjärtat. Helt rätt, en av dom lyckligaste dagarna i mitt. Vad fina ni var! Puss. Älskar dig.

2010-08-03 @ 09:40:41
Postat av: Sus

Nä du e bäst!!! Joooo, du e bäst!!!! ;)

Puss!

Du hjärtat, du glömmer inte sota spisen va!

2010-08-04 @ 12:58:22
Postat av: Melanie

Synd att jag och mamma inte kunde komma! Du är supersöt bezan! Och vilken fin klänning Sus har! Puss på er! Ser otroligt vackert ut! :)

2010-08-07 @ 23:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0