Så dumt

Klockan är inte ens halv 10 och jag har redan krupit ner i sängen, riktigt skönt! Börjar klockan 8 i morgon bitti så behöver sova lite.
Idag har det inte hänt speciellt mycket. Plugget klockan 10 till 3 sen drog jag till Lina och hängde och vi drog vidare till mig. Här käkade vi lite och tog det lugnt. Ganska skön måndagseftermiddag med bästa vän.

I morgon måste jag hämta ut min lön på lunchen (felicia följ med på en liten date på tacobar?), sen måste jag köpa almenacka, lite block och sånt tråkigt skit. Annars är det skolfoto i morgon, men orkar man vara med? Näe, hoppar det.

Nu ska jag kolla lite tv, sen sussa :) Puss

haha ni konståkare, känner ni igen tröjan? :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Eeestlaaand! Med glassen efter åket haha:P

2010-08-30 @ 21:41:24
Postat av: Bea

Charlotte: HELRÄTT! :D

2010-08-30 @ 22:13:27
URL: http://sistersofglory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haabersti cup!

2010-08-30 @ 23:56:01
Postat av: Sophie

Bästa sovtröjan ever!! :D

2010-09-01 @ 08:27:57
URL: http://sophiiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0