friday the 13th

Hejsan alla baaaarn
I morse när pappa kom hem från Piteeee hämtade han upp mig och syrran och vi drog in till stan. Jag körde lilla bilen in till mariatorget och där käkade vi lunch. Stötte på Andreas Johnsson också, kändisar everyyywhere. Mätta i magen drog vi till sergels torg och gick runt i affärer, rätt utplockat såhär efter sommar rean och innan alla höstkläder kommer in. Men fick med min lite underkläder iallafall och köpte nödvändigheter på apoteket inför turkiet resan. Vi hann med att pierca flisans navel också, coolingen ba!

Nu ska jag å flisan kolla skräckis, e ju trots allt fredag den 13e! Pussis

Jag och min fina i förrigår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0