Döööörrarna

Vad ska man säga...vad som händer i alanya stannar i alanya. Lite så är det faktiskt! Vi har haft det så sjukt roligt, flippmode! Dinner hos Shabans mer eller mindre varje dag innan vi drog vidare till the doors. Träffade på ett gäng med en miljonär som bjöd på allting, allting menar jag då! Den kvällen var bäst av alla, skakade rumpa med hela gänget på robin hood sen vidare till the doors och sen avslutade vi kvällen/morgonen med nattbad vid stranden. Vi var oftast hemma vid 6 på morgonen. Och sköna människor träffade man, vad kan jag säga...alex,jocke,valle,mattias,hugo,fredrik....vad hääände med dom? Vad hände med oss? Haha...det vet bara vi,alanya och resedagboken.

Nä, men serri nu...har haft det underbart och vill bara tillbaka till 45 graders värme.
Alla bilder kommer ut på face i morgon, men här e några :)

Mys på ballen
Skrapade upp knät efter 2 timmar på alanya, fick ett hål i knät.
Första kvällen på Robin Hood
Sweeedish Viking
E du dum elle?
Ta mig tillbaaaka rå
Party modeee
Shabaaaan och Laura kör cha cha slideee
Svettigt mucho..riktigt äcklig bild. Sanningen är den att såhär såg det ut varje kväll
Jag kör kända Alanya dansen...
Krallig
Beorna <3

Kommentarer
Postat av: eeliinaaa

De såg härligt ut hurni , :)

Ha de bra & Kolla gärna in på min blogg om ni har lust :)

2010-08-28 @ 12:36:38
URL: http://eeliinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0